OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY
Z.P.H.U. Mati-Glass
Wioletta Skowronek-Duda
Ul. Jasna 2A
75-121 Koszalin
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Ogólne Warunki Sprzedaży (OWS) mają zastosowanie do wszystkich umów sprzedaży towarów zawieranych przez Z.P.H.U. Mati-Glass Wioletta Skowronek-Duda jako sprzedawcę.
- OWS stanowią integralną część umów sprzedaży i świadczenia usług zawieranych między sprzedawcą a kupującym.
- Kupujący, składając zamówienie, oświadcza, że zapoznał się z OWS i w pełni je akceptuje.
ZAWARCIE UMOWY
- Zawarcie umowy następuje na podstawie zamówienia Kupującego. Zmówienia można składać osobiście w siedzibie firmy, poprzez e-mail lub za pomocą faksu.
- Cena za towar lub usługę ustalana jest indywidualnie na podstawie obowiązującego cennika.
- Minimalną jednostką obliczeniową dla wszystkich rodzajów szkła jest 0,2 mkw. Wyjątkiem jest szkło kominkowe (0,05 mkw.) oraz szkło hartowane i laminowane z grafiką (0,5 mkw.).
- Termin realizacji zlecenia ustalany jest indywidualnie.
REALIZACJA ZLECEŃ
- Realizacja zlecenia rozpoczyna się po uiszczeniu przez Klienta zaliczki w wysokości 50 % ceny.
- Pomiar u Klienta jest bezpłatny, ale tylko pod warunkiem dalszej realizacji zlecenia, o czym Klient jest informowany przy wycenie wstępnej. Jeśli Klient po dokonaniu pomiaru rezygnuje z realizacji zlecenia, jest zobowiązany do pokrycia kosztów pomiaru (w kwocie 100 zł + 23% VAT) oraz ewentualnych kosztów dojazdu (nie dotyczy terenu Koszalina).
- Montaż przeszkleń nie obejmuje ewentualnych dodatkowych obróbek pomontażowych typu: montowanie gniazd , silikonowanie, inne prace poza szklarskie. Do ewentualnego silikonowania należy bezwzględnie używać silikonów neutralnych, nie octowych z przeznaczeniem do kontaktu z lustrami lub szkłem lakierowanym typu lacobel.
- W przypadku szkła lakierowanego, Z.P.H.U. Mati-Glass nie zapewnia ciągłości kolorystycznej odcienia.
- Łączenie ze sobą szkła lakierowanego o różnych grubościach może powodować różnice kolorystyczne odcienia.
- Barwy kolorów prezentowane na próbnikach szkła, które Klient otrzymuje w Biurze Obsługi Klienta, mogą się minimalnie różnić od efektu końcowego. Jest to związane z kolejnymi dostawami szkła z huty.
- Z.P.H.U. Mati-Glass oferuje usługę lakierowania szkła na zamówienie Klienta. Klient ma możliwość zakupu próbki lakierowanego szkła, aby móc ocenić końcowy efekt (kolory i odcienie mogą się różnić od kolorów i odcieni gotowego produktu z huty). Jeśli Klient nie zdecyduje się na zakup próbki szkła lakierowanego na jego zamówienie, późniejsze reklamacje dotyczące koloru bądź odcienia nie będą uwzględniane.
- Reklamacji nie podlega kolorystyka szkła z grafiką , która jest zatwierdzana w oparciu o obraz oglądany na monitorze komputera, gdyż może on odbiegać od kolorystyki w rzeczywistości.
- Kabiny szklane, bezbrodzikowe, nie zapewniają 100% szczelności. Na styku kafli i fug, w miejscach łączeń z uszczelkami, mogą pojawiać się niewielkie przecieki i jest to zależne od materiału wykończeniowego typu wypukłości na kaflach, wklęsłe fugi itp.
GWARANCJA
- Z.P.H.U. Mati-Glass udziela Klientom gwarancji na sprzedany towar na czas 12. (dwunastu) miesięcy od chwili zakupu towaru lub dokonania montażu.
- Wszelkie produkty sprzedawane przez Z.P.H.U. Mati-Glass są produktami wolnymi od uszkodzeń mechanicznych z zaznaczeniem, że szkło hartowane może mieć skazy lub wygięcia, powstałe w procesie hartowania, zgodne z normą PN-EN 12150-1.
- Jeżeli w szkle zostaną stwierdzone niedopuszczalne wady, odpowiedzialność Z.P.H.U. Mati-Glass ogranicza się do wykonania szyby wolnej od wad, z wyłączeniem wszelkich kosztów dodatkowych.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych towaru, powstałych m.in.: podczas transportu.
- W przypadku uszkodzenia szkła w wyniku nieprawidłowej eksploatacji, montażu (o ile nie był wykonany przez pracowników Z.P.H.U. Mati-Glass), naturalnego zużycia towaru lub ingerencji w towar osób trzecich, Z.P.H.U. Mati-Glass nie odpowiada za stłuczenia, pęknięcia, przebarwienia i zarysowania.
REKLAMACJE
- Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu towaru w chwili odbioru zamówienia. Reklamacja w formie pisemnej powinna być zgłoszona przez Klienta w chwili odbioru towaru.
- W przypadku zgłoszenia reklamacji zarówno Klienta jak i Z.P.H.U. Mati-Glass obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.
- Wszelkie zmiany umów lub zamówień powinny być dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności.